onsdag den 28. oktober 2009

Besøg af en veninde..

Jeg havde besøg af en veninde og hendes lille dejlige yngste søn, Malthe i dag. :o)

Jeg havde næsten helt glemt hvordan små dejlige 1 årige er. Man skal våge over dem konstant - de løber fra det ene til det andet og lige pludselig så er de ude af syne, man kan kun høre deres små hurtige skridt. Hvor jeg elsker det. De lyde de laver og spørgsmål et hvert sekund efter hinanden og gentagende siger; hvad er det, hvem er det, også prøver de at sige ordet, når man har svaret på deres spørgsmål. :o) Ååh.. jeg bliver helt forelsket i tanken om at skabe en lille én mere i børneflokken, et fuldstændig uddebateret emne af manden her i huset. :0)

Jeg havde jo selvfølgelig forberedt huset, så alt små genstande, lego og små legegentande var væk fra stuen, som de små nu kan komme til sluge eller få galt i halsen. De små dejlige 1 årige skal jo helst smage alt; spotte genstanden, løbe hen til den, tage den, føle den, også; ind i munden. :o)

Så kan de blive så begejstrede over det mad de spiser, små lyde og derefter kommer ordene ud af dem; mere, mere, de kan næsten ikke vente og ikke nok med det, så har de allerede lært, hvad der er på thekanden; varm, varm peger de med en lillebitte tyk pegefinger. :o)

Ja, det var en fornøjelse at få besøg idag, jeg var selv begejstret og fuldstændig skudt i en lille dreng i dag, det er jo et stykke tid siden jeg har haft en 1 årig i stuen.
I morgen aften får jeg besøg af min kusine Eila. Jeg glæder mig rigtig meget til en hyggelig aften med hende. :o)

2 kommentarer: