tirsdag den 10. november 2009

Min allerførste lille nevø.♥



I dag har fået den ære at få titlen som Faster Dora til min allerførste nevø. Min dejlige bror Hans-Henrik og hans samlever Thrune har fået en dreng på Horsens Sygehus kl. 17:58, med en vægt på 4.192 g og en længde på 51 cm. ♥

Jeg har oversat denne dejlige sang fra et grønlandsk band - Qulleq, som jeg har hørt her til aften i dagens dejlige anledning, velkomsthyldest til min lille nevø. ♥



Silarsuarmut tikilluarit/Velkommen til verden.

Velkommen til verden
Lille nyfødt barn
Tryghed og indre ro
giver du med varme
Der, føler jeg lykken
og glædens tårer frembringes

Du bringer glæde lille nyfødt
Vi modtager dig med kærlighed
Vi omfavner vi dig sagte med varme
med trygheden om at du er sund og rask

Velkommen til verden
Lille nyfødt barn
Jeg håber og ønsker
du vokser sund og rask
med kærlighed og varme
ønsker jeg dig lykke på din fødsel

Du bringer glæde lille nyfødt
Vi modtager dig med kærlighed

Vi omfavner vi dig sagte med varme
med trygheden om at du er sund og rask

4 kommentarer:

  1. Smukke angel tante, hjertelig tillykke, tillykke til jer alle sammen, igg' hvor er han dejlig fin. Knus

    SvarSlet
  2. Tak, søde Karo. :0) Han er bare så sød og dejlig. <3 Lille lille bitte. <3

    SvarSlet
  3. Pilluaritsi. Qanoq-aa nuanneq :)

    SvarSlet
  4. Hej ArnanguaK, qujanaq, nuanneqaaq. Inequnaaraq, mikisuuararaq. :0)

    SvarSlet