tirsdag den 8. juni 2010

Blogaward...

Beier har sendt mig en pris/ en beautiful blogger award.
Tak søde Beier! :)

Reglerne for awarden er som følger:

Kopier Awarden ind på din blog.
Tak og link til den som har givet dig den.
Link til 7 andre og spred lidt glæde.
Fortæl 7 ting om dig selv

Jeg linker 3 andre selv om der skulle være 7 og håber, at I vil lege med. Hvis ikke, så er det i orden med mig. :)


1.Til Charlotte fra Gåsehavehuset - for alle hendes flotte kreationer på hendes blog og dejlige indlæg, men jeg kunne se at, hun allerede var tagget af blogawarden. :)

2.Til Nathalie fra Den levende nat - for hendes inspirende blog med citater og billeder. :)

3.Til Karoline min genfundne barndomsveninde, klassekammerat og ikke mindst kusine, for hendes dejlige blog med billeder og fortællinger. :) Jeg ved godt Beier har givet dig en award, men jeg vil også lige give dig én.

Der er rigtig mange rundt om i blogland, som fortjener en award.

De 7 ting om mig...

1. Jeg er 34 år, mor til 3 dejlige børn, født i Sisimiut, ældst af 5 søskende, 2 lillebrødre og 2 lillesøstre, den ene søster fra min fars side.

2. Jeg er, jo ældre jeg er blevet, lidt til tåre. :)

3. Drikker litervis af grøn the og allerhelst grøn kvæde the med æblestykker, jeg er en person som tilstræber forudsigelighed, især overfor mine børn. :)

4. Jeg har dejlige veninder, som bor på Grønland og som jeg savner meget til tider.

5. Jeg elsker at læse alle slags bøger, de sidste 5 år, har nok mest været filosofiske bøger, men der har også været plads til dejlige romaner. :)

6. Jeg elsker min familie rigtig meget og synes da også at, jeg er god, kærlig og hjælpsom person. :)

7. Jeg kan være kreativ, når jeg har alt verdens tid til at gøre det færdigt, for når jeg går i gang med noget, vil jeg helst gøre det ordenligt og færdiggøre det jeg er gået i gang med - altså helst samme dag eller indenfor en fastsat tidsramme.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med award. Og tusind tak - dem kan man da ikke få for mange af:-)

    SvarSlet
  2. Iggu, vi savner også dig heroppe, knus :o)

    SvarSlet
  3. Charlotte, tak og i lige måde. :) Ja, bestemt - sådan nogen kan man ikke få for mange af. :)

    Karo - <3<3<3.

    SvarSlet