torsdag den 10. juni 2010

Vi havde jo en vindunderlig weekend med besøg fra min søster Christina og min dejlige kusine Hansiinaraq og hendes store dreng Niels. :) Jeg ærger mig lidt over, at jeg hele den vidunderlige weekend ikke havde fået taget billeder. Jeg skal altså til at huske det. :)

Niels er jo super duper til at spille på guitar, så Thor havde en lille lektion med Niels på guitar, på en ½ time havde han lært at spille "Smoke on the water". :)  
Farmand kom hjem dagen efter med en lille overraskelse til Thor, en lille yamaha guitar, så han kan begynde at øve sig på sin egen lille guitar og i løbet af ingen tid havde han da også lært at spille "Se den lille kattekilling" med en streng, han kan jo ikke så godt nå alle strengene, så han bruger tommelfingeren på øverste streng. :)

5 kommentarer:

  1. Iija, asasavaaraatiga, jeg tror at, han er lige i den alder, hvor han har meget nemt ved at lære og tage til sig. :)

    SvarSlet
  2. Mange tak for de fine ord på min blog Dora, min den store spiller også guitar og har efterhånden gjort det i mange år, der er ikke noget hyggeligere end en aften i venners lag og han så tager guitaren frem og spiller, så blever der sunget med.
    Så det er bare om at støtte op om guitarspillet, så det kan føre til hyggeaftner.
    God aften til dig Dora.

    SvarSlet
  3. Jeg må sige Dora at jeg er vild med dine ordsprog her på din blog, der er ikke noget som en stor betydning sagt i ganske få ord.
    God dag.

    SvarSlet
  4. Michael:
    Min søster er begyndt at undervise ham i guitarspilning én gang om ugen. :)

    Ordsprog og citater er dejlige. Jeg havde mange af dem hængende på køleskabet, oplægstavle som en påmindelse og lavet små lapsedler til at tage en op om dagen, da jeg for nogen år siden begyndte en indre rejse. :)

    SvarSlet