torsdag den 14. januar 2010

Ja, det kan jo ikke undgås - det kommer hvert eneste år, samme dato, hvor man bliver 1 år ældre -
men hvor jeg elsker at blive ældre. :0)

Her er jeg så i dag, 34 år. Fik en dejlig bærbarcomputer her til morgen af min mand. :0)



Her det eneste billede som var lidt bedre end de andre vi tog med mobilen. :0)
Min mand inviterede os ud og spise på Bones. Der vist ingen tvivl om, at Thor nød et par glas af den softice med masser af chokolade. :0)



Tusind tak for alle lykønskningerne, den dejlige musikhilsen fra Karo, gaverne fra familien, blomsterne fra Åse og naboen Gitte, som har gjort dagen rigtig dejlig sammen med min dejlige familie. ♥

6 kommentarer:

  1. Nuan' endnu engang tillykke til dig og din familie :o)

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med fødselsdagen (lidt forsinket). 34 år er en dejlig alder:-) kh Charlotte

    SvarSlet
  3. Tak I 2. Jeg havde en rigtig dejlig afslappende dag med min familie. :0) Vi sad og så en film på dr1 i går, en film vi så på vores første biograftur, min mand og jeg for 11 år siden.. Der var jeg kun 23. Det er jo helt vildt, så hurtigt tiden går, absolut! 34 er en dejlig alder.

    SvarSlet
  4. wow, ja du har ret, tiden går hurtigt, når man tænker tilbage. Dejlige billeder iøvrigt. Knus, du er så smuk angel!

    SvarSlet
  5. Et forsinket tillykke på fødselsdagen :-) 34 er en dejlig alder!

    SvarSlet
  6. tak for lykønskningen Randi. :0)Ja, det er en vidunderlig alder. :0)

    SvarSlet