tirsdag den 2. november 2010

Hip hip hurraaa..

Jeg skal til Grønland, nærmere Sisimiut, min fødeby, hjem til min stor familie og være med til en familiesammenkomst af efterkommere til Johansen.

Om jeg glæder mig?? jaaaaa.. helt vildt. :D 

Jeg skal huske kameraet og huske denne gang at, tage en masse billeder af mine oplevelser.

Rejseplanen er således - 03.11.2010 en overnatning i København hjemme hos min dejlige kusine Naalu, hvor vi om eftermiddagen skal besøge én mine ynglingsbutikker - Det ukendtes Boghandel og A.C Pearc´s Thehandel og resten af aftenen skal der hygges og snakkes. Tidlig torsdag morgen 04.11.2010 afsted med Air Greenland til Kangerlussuaq og derfra til Sisimiut. 

Jeg glæder mig rigtig meget til at se og besøge min familie og forhåbenlig spise en masse grønlandsk mad, som primært vil bestå af fisk. :) 



1 kommentar:

  1. Rigtig god tur Dora, jeg kan godt forstå at du glæder dig, sådan en gang social samvær med med familien, som du formodentlig ikke ser så tit, og så i gamle vante omgivelser, glæder mig til at se billeder af den skønne natur, også selvom der nok er lidt mørkt der nu.
    Klem herfra.

    SvarSlet