torsdag den 2. december 2010

Sisimiut tur..

Vores fest til efterkommere af Johansen i Sisimiut.

Anise, min mors kusine som holder tale! :) 


 Der står jeg med min fætter Hans´ lille pige ved siden af fætter Sofus.


Fætter Sofus og hans ældste dreng.


Min fætter Jens, min onkel Boas!


Min onkel Edvard (Ittuat) hjemme ved ham.


Min fætter Jens. :)

Ordgætteleg, hvor mændene skal stå op på en stol og tegne bogstaverne med rumpen! :)
Det så vældigt sjovt ud!
Her er Vivian, min fætter Sofus´ kone og min kusine Amalie.


Min mors fætter Jens og min fætter Eli.


Jeg fik desværre ikke taget nogen billeder af alt den sne der ellers kom, mens jeg var i Sisimiut, sigtbarheden udenfor var ikke så god! Alt den sne der kom er smeltet væk igen, Sisimiut har haft + grader de sidste par uger. Jeg havde den mest fantastiske tur, selvom jeg godt nok græd hver eneste dag af sorg over de mistede her i år, men også af lykke og kærlighed til min familie.

4 kommentarer:

  1. Det er dejlige stemningsfyldte billeder Dora, ja det gør ondt at mindes dem der ikke længere er her, men dejligt at du fik fokuseret på dem der er tilbage.
    God Søndag aften.

    SvarSlet
  2. Ja, det var dejligt at se familien, når man ikke har set mange af dem i 20 år. :)

    God onsdag til dig Michael. :)

    SvarSlet
  3. Igg...hvor er det smukt og dejligt, at du har været dér og kunne suge ind til dig, og samtitidg berige dine kære i Sisimiut med din tilstedeværelse :))
    Kærlig hilsen, Hanne <3

    SvarSlet
  4. Hej Smukke, Dejlige Hanne, <3<3<3
    Har sendt en lille pakke til gruppen. Det er en rigtig dejlig bog!
    Det var skønt at se familien og blive beriget af deres nærvær og kærlighed. <3<3<3
    Jeg ønsker dig en dejlig vidunderlig jul med masser af kærlighed samt et lykkebringende nytår med masser af nye oplevelser. <3
    De kærligste hilsner
    Dora

    SvarSlet